Shop Mobile More Submit  Join Login
Angry meme by sav8197 Angry meme by sav8197
at first i wanted to do this with Stan, but it fits a lot better to "THE ANGRY JEW"! xD

if you havent noticed before my favorite emotion to draw its anger :rofl:

i think that more people should try to do this meme, its very fun to do :D

Meme by :icontaskidog:

THE ANGRY JEW (Kyle) and Stan were created by Trey Parker and Matt Stone and belongs to Comedy Central

Blank: [link]
Add a Comment:
 
:iconamdreita:
Amdreita Featured By Owner Mar 14, 2015  Student General Artist
Hehee!
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Mar 14, 2015
yeah its pretty funny to see Kyle Angry :P
Reply
:icontoxicpaw88:
ToxicPaw88 Featured By Owner Jan 31, 2015  Student General Artist
KYLE CALM THE HELL DOWN
(That jelous face is cute af though :3)
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Feb 1, 2015
yeah theres an angry jew on the loose XD

and thank you
Reply
:iconskunkyrainbow270:
SkunkyRainbow270 Featured By Owner Sep 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:rofl: This made me LOL!!!!!! :iconlolowlplz:


Don't give them any ideas for another Land Before Time movie thats all this world needs XD

Jewish Rage FTW :iconjewishrageplz:
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Sep 30, 2011
i know its hilarious! XD

lol that icon! :lmao:
Reply
:iconjustdance24:
justdance24 Featured By Owner Jul 31, 2011  Hobbyist Traditional Artist
wow i didnt realize this was yours until i saw your sig at the bottom :o just... draw more kyle for me :XD: ahah i love his "rage" pictures, and the gun is bad ass :XD:
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 31, 2011
haha yeah i probably will draw him more! its very funny to draw him angry! XD

and i knew that you would like this cuz you love this little angry jew XD
Reply
:iconjustdance24:
justdance24 Featured By Owner Jul 31, 2011  Hobbyist Traditional Artist
ahhh i love him so much, especially when he gets angry!!
Reply
:iconkylesp:
KyleSP Featured By Owner Jul 27, 2011  Student Traditional Artist
Hahahaha, I love it! I add it to favorites inmediatol
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
thank you gracias
Reply
:iconkylesp:
KyleSP Featured By Owner Jul 28, 2011  Student Traditional Artist
You're Welcome/De nadqa ;D
Reply
:icondark-dragonessx3:
Dark-DragonessX3 Featured By Owner Jul 26, 2011
jajaaj que bueno el dibujo
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
gracias :)
Reply
:icondark-dragonessx3:
Dark-DragonessX3 Featured By Owner Jul 27, 2011
de nada :)
Reply
:iconswamperts:
Swamperts Featured By Owner Jul 26, 2011
JEW RAAAGE!!!

Daaaang! Your expressions are amazing! The last panel is my favorite. :giggle:
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
nobdy can stop the angry jew! XDDD

and yeah the last panel is very funny XD
Reply
:iconaida100:
Aida100 Featured By Owner Jul 26, 2011  Student
hahaha :XD: esas expresiones son para matarse de risa
me encantaron todas :XD:
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
a mi tambien! XD
Reply
:iconaida100:
Aida100 Featured By Owner Jul 27, 2011  Student
see :XD:
Reply
:iconits-allisa:
Its-Allisa Featured By Owner Jul 26, 2011  Student General Artist
Bwahahaaa! This is freakin' awesome dude! I love the hurricane one :XD: Kyle was a great choice for this too! I need to work on my angry expressions >:0
Putting this on my to do list XDDD
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
imagine a hurricane named "Kyle" THAT WOULD BE HILARIOUS! :rofl:

and a good way to practice your expressions is watching your own expressions in the mirror :)
Reply
:iconits-allisa:
Its-Allisa Featured By Owner Jul 27, 2011  Student General Artist
DUDE, I'd say "THIS IS ALL SAV'S FAULT" XDD

I'll have to do that! 8DDb
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 28, 2011
dont blame me for that! BLAME CANADA! XD

if you do that you will notice soon the progress in your work :)
Reply
:iconparadoxpandah:
ParadoxPandah Featured By Owner Jul 26, 2011
HAY DIOS MIO XDDDDDDDD!!!!..... me has hecho reir muchisimo :XD:! ame todas las expresiones! son tan exageradas que son geniales!! fue un total epic win :XD:!
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
lo se, me demoro harto hacerlas todas pero valio la pena todo el esfuerzo XD
Reply
:icon100milliontimes:
100milliontimes Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
heheh! I like "You lost the game"
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
yeah me too, XD
Reply
:icon100milliontimes:
100milliontimes Featured By Owner Jul 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
hehe!! That part was funny!
Reply
:iconrianald:
RianaLD Featured By Owner Jul 26, 2011  Student Digital Artist
Omg this is awesome. :XD: I reeeaaally like the "annoyed" one.

It definitely shows that you like to draw anger, because these are very good I think! :D
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 27, 2011
thank you very much thats means a lot coming from you! :)

and yeah the "annoyed" is one of the bests
Reply
:iconsplover22:
splover22 Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Writer
i lold at the 2nd to last 1 :)
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 26, 2011
yeah they are all great XD
Reply
:iconsplover22:
splover22 Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Writer
ttly. great work.
Reply
:iconkoisnake:
koisnake Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
You, my friend, are a master of expressions. I truly envy your talent and drawing so many unique expressions, especially anger! Truly inspires me to start praticing human facial features!

These turned out AMAZING and are all wickedly funny. I love the pouty, D:<, FUCK, and You Lost the Game ones a LOT XD Those are pure goal!
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Jul 26, 2011
yeah for some reason i love to draw angry people XD even thought that i dont get mad much, and it feels great to know that i inspire you :) you should really try to practice human faces even thought they never look good the firsts times! XD

and i love them all! but my favorite its You Lost The Game XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1008 × 3466




Details

Submitted on
July 26, 2011
Image Size
536 KB
Resolution
1008×3466
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,116
Favourites
33 (who?)
Comments
36
Downloads
252

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License.
×